مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

با ورود محبی، مرادمند، یزدانی و قایدی به ترکیب استقلال؛ تیم ساپینتو رسما کهکشانی شد

  • کد خبر: ۱۲۱۲۹۲
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
با ورود محبی، مرادمند، یزدانی و قایدی به ترکیب استقلال؛ تیم ساپینتو رسما کهکشانی شد
بعد از شکست هفته نخست مقابل سپاهان حالا استقلال خود را با بازیکنان جدید و تازه به لیست اضافه شده آماده و مهیای حضور مقابل ملوان می‌بیند. محبی، مرادمند، قایدی و یزدانی می‌توانند مقابل ملوان بازی کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سرانجام قرارداد بازیکنان جدید که تازه با استقلال به توافق رسیده بودند ثبت شد. محمد محبی و مهدی قایدی بازیکنانی هستند که توانستند با انتقال پول از طرف باشگاه استقلال به باشگاه‌های سابق خود، مجوز عقد قرارداد با استقلال را دریافت کنند. سیاوش یزدانی نیز از این پس بازیکن استقلال خواهد بود و با دریافت معافیت می‌تواند برای استقلال به میدان برود. مرادمند نیز از نیروی دریایی مجوز دریافت کرد تا برای بازی مقابل ملوان در هفته دوم مشکلی نداشته باشد. هیچ بعید نیست ساپینتو به رسم فصل قبل از زوج مرادمند ویزدانی در بازی با ملوان بهره بگیرد. محبی و قایدی هم می‌توانند وینگر‌های استقلال در بازی هفته دوم مقابل ملوان باشند؛ دیداری که طبق برنامه عصر پنج شنبه برگزار خواهد شد. باید دید که سرمربی استقلال با این همه ستاره چه خواهد کرد و آیا می‌تواند تیمش را از چالش باخت مقابل سپاهان بیرون بیاورد. هوادارن استقلال بی صبرانه منتظر ساپینتو هستند تا چهره واقعی استقلال را برای‌شان نمایان کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->